
ERDI-MAILAKO HEZIKETA ZIKLOAK
MERKATARITZA JARDUERETAKO TEKNIKARIA
Erdi-Mailako Merkataritza Zikloak 2000 ordu irauten ditu, derrigorrezko tutoretzapeko praktikak eta guzti. A eta D hizkuntza-ereduak eskaintzen ditugu.
Lortzen den titulazio ofiziala MERKATARITZA JARDUERETAKO TEKNIKARIA da.
IKASKETA PLANA
1. KURTSOA
- Marketina merkatal jardueran
- Erosketa kudeaketa
- Salmenta operazioak
- Ingelesa
- Merkataritzarako informatika-aplikazioak
- Produkzio-sistemari aplikatutako digitalizazioa
- Produkzio-sistemari aplikatutako iraunkortasuna
- Enplegagarritasunerako ibilbide pertsonala I
- Prestakuntza dual orokorra I
2. KURTSOA
- Saltoki txiki baten kudeaketa
- Merkataritza-arretako zerbitzuak
- Salmenta teknikoa
- Salmenta puntuaren dinamizazioa
- Biltegiko teknikak
- Merkataritza elektronikoa
- Enplegagarritasunerako ibilbide pertsonala II
- Prestakutza dual orokorra II
- Proiektu intermodularra
HAUTAZKOAK
Elkarren jarraian ikasiko dira 2. kurtsoan. Ikasleak bi aukeratuko ditu:
- Jendaurrean hitz egitea eta ekitaldien antolakuntza
- Sare Sozialak eta AA aplikatua
- Finantza-hezkuntza
SARTZEKO BALDINTZAK
Gainditua izan behar du:
- DBH
- Oinarrizko lanbide-titulua edo 2.BBB
- Erdi mailarako sarbide-proba gainditua izatea
LAN IRTEERAK
- Saltoki txikien gerentea
- On-line edukietako administratzailea
- Stocks eta biltegiko gestioan teknikaria
- Salmenta burua
- Merkantziak jasotzeko arduraduna
- Merkantziak igortzeko arduraduna
- Saltzailea
- Merkataritza-agentea
- Sustatzailea
- Telefono-saltzailea
- Distantzian salmenta
- Telefono-operadorea (Call-Center)
- Informazioa/bezeroari arreta
- Kutxazaina
- Hornitzailea
- Contact-Center operadorea
- Dendako merkataria
- Biltegiko logistika teknikaria
- Enpresetan bezeroari-arreta teknikaria
GAITASUN PROFESIONALAK
- Enpresa-establezimendu txiki kudeatu
- Marketin-kanal desberdinen bidez, produktu nahiz zerbitzuen salmenta egin, salmenta-teknikak erabiliz
- Merkataritza elektroniko ekintzak gauzatu enpresaren webgunean, eta gizarte-komunikabideen sistemak mantendu
- Establezimenduaren merkataritza eta administrazio kudeaketa egin, hardware eta software komertziala erabiliz, erlazionatutako zereginak eta lanak automatizatzeko.
- Enpresaren marketing plan barruan definituta dauden marketing jarduerak burutu, bezeroen produktu zein zerbitzu-beharrak identifikatzeko asmoz
- Bezero planak gauzatu informazio-sistema bat kudeatuz, zerbitzuaren kalitatea mantentzeko
- Euskaraz eta gaztelaniaz, bezero, erabiltzaile edo kontsumitzaileekin harremanak kudeatu
- Salmentako enpresa txiki batean bideragarritasun proiektuak gauzatu eta martxan jarri