ERDI-MAILAKO HEZIKETA ZIKLOAK

MERKATARITZA JARDUERETAKO TEKNIKARIA

Erdi-Mailako Merkataritza Zikloak 2000 ordu irauten ditu, derrigorrezko tutoretzapeko praktikak eta guzti. A eta D hizkuntza-ereduak eskaintzen ditugu.
Lortzen den titulazio ofiziala MERKATARITZA JARDUERETAKO TEKNIKARIA da.
IKASKETA PLANA

1. KURTSOA

  • Marketina merkatal jardueran
  • Erosketa kudeaketa
  • Salmenta operazioak
  • Ingelesa
  • Merkataritzarako informatika-aplikazioak
  • Produkzio-sistemari aplikatutako digitalizazioa
  • Produkzio-sistemari aplikatutako iraunkortasuna
  • Enplegagarritasunerako ibilbide pertsonala I
  • Prestakuntza  dual orokorra I

 

2. KURTSOA

  • Saltoki txiki baten kudeaketa
  • Merkataritza-arretako zerbitzuak
  • Salmenta teknikoa
  • Salmenta puntuaren dinamizazioa
  • Biltegiko teknikak
  • Merkataritza elektronikoa
  • Enplegagarritasunerako ibilbide pertsonala II
  • Prestakutza dual orokorra II
  • Proiektu intermodularra

 

HAUTAZKOAK

Elkarren jarraian ikasiko dira 2. kurtsoan. Ikasleak bi aukeratuko ditu:

  • Jendaurrean hitz egitea eta ekitaldien antolakuntza
  • Sare Sozialak eta AA aplikatua
  • Finantza-hezkuntza
SARTZEKO BALDINTZAK

Gainditua izan behar du:

  • DBH
  • Oinarrizko lanbide-titulua edo 2.BBB
  • Erdi mailarako sarbide-proba gainditua izatea
LAN IRTEERAK
  • Saltoki txikien gerentea
  • On-line edukietako administratzailea
  • Stocks eta biltegiko gestioan teknikaria
  • Salmenta burua
  • Merkantziak jasotzeko arduraduna
  • Merkantziak igortzeko arduraduna
  • Saltzailea
  • Merkataritza-agentea
  • Sustatzailea
  • Telefono-saltzailea
  • Distantzian salmenta
  • Telefono-operadorea (Call-Center)
  • Informazioa/bezeroari arreta
  • Kutxazaina
  • Hornitzailea
  • Contact-Center operadorea
  • Dendako merkataria
  • Biltegiko logistika teknikaria
  • Enpresetan bezeroari-arreta teknikaria
GAITASUN PROFESIONALAK
  • Enpresa-establezimendu txiki kudeatu
  • Marketin-kanal desberdinen bidez, produktu nahiz zerbitzuen salmenta egin, salmenta-teknikak erabiliz
  • Merkataritza elektroniko ekintzak gauzatu enpresaren webgunean, eta gizarte-komunikabideen sistemak mantendu
  • Establezimenduaren merkataritza eta administrazio kudeaketa egin, hardware eta software komertziala erabiliz, erlazionatutako zereginak eta lanak automatizatzeko.
  • Enpresaren marketing plan barruan definituta dauden marketing jarduerak burutu, bezeroen produktu zein zerbitzu-beharrak identifikatzeko asmoz
  • Bezero planak gauzatu informazio-sistema bat kudeatuz, zerbitzuaren kalitatea mantentzeko
  • Euskaraz eta gaztelaniaz, bezero, erabiltzaile edo kontsumitzaileekin harremanak kudeatu
  • Salmentako enpresa txiki batean bideragarritasun proiektuak gauzatu eta martxan jarri